Tuesday, August 15, 2017

My New Camera // What Should I Name my Camera?


   GUYSSSSSS I GOT A CAMERA. yayyyyyyyy. I'm super excited because it's my first camera besides my iPod that I've used most of this time. It's a Nikon CoolPix L830 for any of ya'll who'd like to know lol idk. So yeah it is a beginner camera but it's perfect for me since it's my first kinda expensive camera. What I really like about it is, 

1. It zooms in reaaally far and it doesn't look blurry at all,


2. the flash is amazing (I'm not talking about the show The Flash although it is amazing XD),


 3. it takes really good photos of people. and nature ;) 

   So yeah, basically whenever my siblings are doing cool things I like to take photos of them. And of course I take pictures of flowers and butterflies cause that's my thing ya kno. I'm thinking since I love this new camera of mine so much and since it's my baby I should name it. Right?! haha so what do you think I should name it? 

   A long time ago I got a photography Instagram account and I'm really excited cause I guess you can say I kinda just learned how to get a lot of followers lol. hehe so yeah you should definitely check that out right here and follow me. thankssssss :P and if YOU have an Instagram tell me what your Instagram account is and I TOTALLY wanna follow you. uh huh yeah I do

so yeah I think that's it. hope you enjoyed my latest photos on my new camera and enjoyed me ranting to you about photography.

what should I name my camera?


do you have an Instagram account?

Thanks for reading!!


bouncing in to say bye,


                                   bernie



P.S. ya'll everybody go to Hannah's blog cause she's an awesome kgiveaway!!

8 comments:

  1. FUN! Aren't new cameras the best?? I only recently bought a Nikon (my first "real" camera) and so far, I love it. I love that it blurs the background when I want to focus on a subject (never had that kind of feature before) and the flip out screen, which is great for Youtube. So glad you love yours too! They're the best to play around with and learn all those features. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yesss they are :) Yes I love those features in my camera too haha. Yes they are! I'm glad you're having fun with yours!! Thanks for commenting.

      Delete
  2. WOO! A new camera is always so much fun!!! You are going to learn a lot with it! Camera names are fun! I like to chose a name based of the things I like taking pictures of the most. (ex. Flowers so maybe Lavender) Looking forward to some photo dumps on your blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is hehe :D Ooh that's very clever. I like that. Aw thanks. And thanks for commenting!

      Delete
  3. Ahhhh! That SO.AWESOME!!!! What is it? (Nikon ...?) It looks amazing and DID YOU TAKE THAT PICTURE OF THE MOON CUZ OMWOMWOMW!!!!! that's amazing! <333
    I have no clue what you should name it...I am really bad at that! (and i don't have insta OR ELSE I WOULD FOLLOW YOU TRUST ME!!!<3_

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah it's a Nikon. Yes I did thank you so much <3 haha it's totally okay ;) awww you should get one!!

      Delete
  4. That's so awesome! I haven't ever gotten a really good camera so you're making me jealous ;) I love that you got the moon so crisp and beautiful. And the butterfly.

    Thank you for checking out my blog and commenting, Ellie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh yeahh. You should save up for one. This is one was used from one of my friends. You can get cameras in good condition used and it's great for your first camera!! Thank you!!

      No problem!! Thanks for commenting on my blog haha!! :D

      Delete